Training forum 2017 – unelmista totta

ke 8. maaliskuuta 2017 08.00.00

Training Forum järjestetään toista kertaa 28.9.2017, jolloin Tennispalatsi täyttyy liikunnan, terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaisista. Tapahtuman puhujina ovat mm. Alexander Stubb, Erkka Westerlund, Patrik Borg, Toni Roponen, Jutta Gustafsberg sekä Makwan Amirkhani.

- Tämän vuoden teema on hyvinvoinnin kokonaisvaltainen huomioiminen elintapaneuvonnassa ja -valmennuksessa sekä oman hyvinvoinnin edistämisessä, tapahtuman järjestävänä Trainer4Youn perustaja Riku Aalto toteaa.

Training forum on liikunta- ja terveysalan ammattilaisille, personal trainereille sekä yritysten henkilöstöhyvinvoinnista vastaaville henkilöille suunnattu ammattilaistapahtuma, jonne ovat yhtä lailla tervetulleita myös omasta hyvinvoinnistaan kiinnostuneet kuntoliikkujat.

- Tavoitteena on koota saman katon alle liikunta-, terveys- ja hyvinvointialan aktiivisimmat toimijat ja innokkaimmat oppijat, lähentää liikunta- ja terveysaloja toisiinsa ja saada aikaan aitoa yhteistyötä alojen välille. Training forumissa osallistujat pääsevät oppimaan alan huipuilta, verkostoitumaan sekä viihtymään huippuseurassa ja -olosuhteissa. Haluamme tarjota osallistujille innostavan ja opettavaisen päivän, joka antaa sopivassa suhteessa vinkkejä, viihdettä ja virtaa pitkälle syksyyn, Riku Aalto sanoo.

Viime vuonna järjestetty ensimmäinen Training forum kokosi Tennispalatsiin noin 350 liikunnan, terveyden ja personal training -alan ammattilaista.

Tämän vuoden puhujajoukko on tasapainoinen kokonaisuus huippuvalmennuksen, politiikan, liikunta- ja ravitsemustieteen, kilpaurheilun, viihteen sekä personal trainingin kirkkainta osaamista.

Alexander Stubb –Keho ja mieli, kolme pointtia hyvästä elämästä
Erkka Westerlund – Itsensä tunteminen ja johtaminen
Patrik Borg – Ravitsemuskapina, vastaisku trendidieeteille
Satu Tuominen – Varmista huippusuoritus nukkumalla
Arto Pesola – Voittavat rutiinit arkiliikunnassa
Toni Roponen – Optimoi fyysinen kapasiteettisi
Makwan Amirkhani & Mari Sainio – Voittava mieli, kuinka psyykkaan itseni voittamaan?
Jutta Gustafsberg – Itsekuri vs intohimo, kummalla tuloksia?

Tapahtuman juontaa Tuija Pehkonen, ja hänen lisäkseen viihtyvyydestä vastaavat Pete Parkkonen ja taikuri-illusionisti Henri Kemppainen

www.trainer4you.fi/training-forum-2017

Lisätiedot:

Mika Nevalainen, toimitusjohtaja, Trainer4You, 0400 882 024, mika.nevalainen@trainer4you.fi
Riku Aalto, hallituksen puheenjohtaja, Trainer4You, 050 349 4099, riku.aalto@trainer4you.fi