Suomalaiset osana kansainvälistä, kunniamaininnan saanutta projektia

ti 23. lokakuuta 2018 08.33.00

Suomalainen liikunta- ja hyvinvointialan koulutusyhtiö Trainer4You on ollut mukana yhteiseurooppalaisessa Erasmus+ rahoitteisessa projektissa nimeltään Brighter Side Of Exercise, jossa tavoitteena oli edistää terveyttä edistävän liikunnan hyödyntämistä anoreksian hoidossa.

Kyseiselle projektille on myönnetty Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture of the European Commissionin toimesta virallinen ”Success Story” kunniamaininta.

‘Succes story’ maininnan saamiseksi on projektin oltava yhteiskunnallisesti merkittävä, vaikuttaa käytäntöjen laatimiseen, tuottaa innovatiivisia tuloksia ja uusia lähestymistapoja sekä toimia inspiraation lähteenä muille. Laatu, vaikuttavuus ja lopputulokset olivatkin seikkoja, jotka vakuuttivat raadin myöntämään projektille tämän tunnustuksen. Tunnustuksen myötä projekti saa EU-tasolla lisää näkyvyyttä sekä huomiota päättäjien tasolla.

Projektin koordinaattori ja alulle panija on ollut Fitness Academy of Croatia ja Trainer4You:lla on ollut kunnia olla muiden kansainvälisten koulutustalojen kanssa tätä yhdessä toteuttamassa.

Projektiin voi tutustua osoitteessa http://bsoe.eu/

Lisätietoja antaa Trainer4Youn palvelujohtaja Mikael Witick, mikael.witick@trainer4you.fi, 050 462 2888