Erimoverista Trainer4You Oy:n uusi pääomistaja

ke 28. marraskuuta 2018 14.18.00

Nopeasti kasvava wellness –alan yritys Erimover on hankkinut Trainer4You Oy:n pääomistuksen, lunastamalla 80% yhtiön osakekannasta. Yhdessä nämä yhtiöt muodostavat ylivoimaisesti valtakunnan suurimman hyvinvointipalvelujen tuottajakonsernin sekä ryhmä- ja yksilövalmentajaverkoston, joka kykenee tarjoamaan yhdestä osoitteesta valtakunnalliset palvelut sekä kokonaisratkaisut vaativimpienkin asiakkaiden tarpeisiin.

Erimover tarjoaa liikunta- ja hyvinvointipalveluja yrityksille, yhdistyksille ja julkiselle sektorille. Sen missiona on innostaa jokaista liikkumaan itselleen sopivalla tavalla, mielekkäässä ympäristössä ja kannustavassa seurassa. Erimover tunnetaan hyvin liikuntakeskuskentällä, jossa se tarjoaa muun muassa liikuntakonsepteja sekä ryhmäliikunnan ulkoistamissopimuksia kuntokeskuksille ja aktiviteettipuistoille, sekä yrityksissä, joille se tarjoaa tauko- ja ryhmäliikuntapainotteista hyvinvointipalvelua.

Erimover kuuluu Sonja Laurénin, Lari Raitavuon, sekä Joakim Berndtssonin yhteisyritykseen. Uusioperhe Groupiin kuuluvat liikunta- ja hyvinvointipalvelualan yritykset Erimover, Funcy Family, HELT, VMO Group sekä luova markkinointitoimisto Helsinking Originals, ja nyt uusina tulokkaina Trainer4You Oy, Fitra Oy sekä Trainer4You Revolution Oy. Uusioperhe Groupin Sport&Wellness –toimialaa edustavien yhtiöiden vetovastuun ottaa hartioilleen Erimoverin toimitusjohtaja Sonja Lauren.

Trainer4You Oy on paitsi Suomen suurin suurin, myös yksi Euroopan johtavista personal trainer –alan koulutusorganisaatiosta. Vuonna 2005 perustettu yhtiö on kouluttanut vuosien saatossa Suomeen yli 15 000 liikunta- ja hyvinvointialan ammattilaista, joista noin 4500 on kouluttautunut personal traineriksi saakka. Kaupan jälkeen Trainer4Youn perustaja, suomalaisen personal trainingin uranuurtaja, Riku Aalto jatkaa yhtiön toimitusjohtajana ja osakkaana 5%:n omistusosuudella. Loput 15 %:a hyvinvointipalveluyhtiön osakekannasta jakautuvat Orange Companylle (10%) sekä LC Venturelle (5%).

”Yhdessä kykenemme vaikuttamaan positiivisesti satojen tuhansien suomalaisten arjen jaksamiseen, hyvinvointiin ja elämänlaatuun. Yrityskaupan ajoitus on kuin joululahja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille suomalaisille kuntoilijoille sekä yrityksille”, toteavat Lauren sekä Aalto toisiaan kompaten.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Sonja Lauren, Erimover Oy